AKS uke 49

Julegløgg

Det er julegløgg for alle barn og foreldre onsdag 11.desember kl.14.30-16.00

Juleferien

Minner om at fortsatt mange som ikke har påmeldt til juleferien. Fristen er fredag 6.desember. Viktig at de som ikke kommer, også gir beskjed. Bemanning for ansatte er skrevet, og mat er kjøpt inn. Antar at de som ikke har svart , ikke kommer i julen.

1.trinn

Denne uken har alle hatt juleverksted og vi fortsetter med dette neste uke. Flere aktiviteter går nnå mot slutten.. Dino-klubben og fysiskaktivitet har siste gang torsdag 12.desember. Musikkstund har siste gang fredag 13.desember. Minner om at vi fortsatt mangler mange påmeldinger  til juleferien. Fristen er fredag 6.desember. Viktig at de som ikke kommer også gir beskjed. Fyll gjerne opp med skiftetøy.

Rundtomkring 2. Trinn

Denne uken har alle hatt juleverksted, her lagde de julekort. I desember jobber vi med noe vi kaller for nissevenner. Dette pratet vi om på barnemøtet på tirsdag, her satt vi sammen et tankekart som handler om hvordan vi skal oppføre oss mot hverandre. Vi kan også gi ulike oppdrag til barna som de kan gjennomføre. Det kan f.eks være å leke med noen man ikke har lekt med tidligere, eller si noe fint til to barn i løpet av dagen. De som har fått oppdrag har likt dette godt og har gjort det bra. Dette temaet kommer til å være på alle barnemøter i desember. Så skal vi ha en avslutning på dette i januar der vi gjør noe hyggelig sammen med andre trinn.

Kanutten 3. Og 4.trinn

Denne uken har alle hatt juleverksted og vi fortsetter med dette neste uke.  På Bigklubb hadde vi barnemøte om kommende halvår. Her var det mange gode innspill til aktiviteter og turer. Aktiviteter som er vedtatt for 4.trinn er Sirkusskole og Svømming. Kokken vår er tilbake i januar, og vi vil da se på muligheten for en matlagingsgruppe. 4.trinn skal ha julebord 18.desember, her skal vi spise julegrøt og kose oss med ulike aktiviteter, kanskje dukker det også opp noen bilder fra de gikk i 1. og 2. klasse.