AKS uke 50

Rundtomkring (2. Trinn)

Kanutten (3 & 4. Trinn)

1.trinn

Denne uken har vi avsluttet flere aktiviteter i 1.klasse. Vi koste oss på Dino-klubben og som en avslutting hadde vi popcorn og så på film om dinosaurer. Forrige fredag var det avsluttende for musikkstund Vi hadde det veldig koselig med julefest/ julegløgg for foreldre, barn og ansatte. Viktig å ta en titt i kassene for gjenglemt tøy og evt. fylle på med skiftetøy.Det er dessverre veldig glatt ute, slik at vi har flere bordaktiviteter inne. Denne torsdagen så vi på film. Vi forsetter å ha juleverksted neste uke. Vi går inn i det siste uken frem til julen ønsker alle en riktig God Jul &Godt Nyttår. Minner om at det er åpnet i Aks i romjulen fra kl.07.30-16.45

Rundtomkring 2. Trinn

Denne uken var siste gang med innebandy. Etter jul kommer vi til å ha håndball. Mer info og påmelding kommer. Det går fortsatt bra med nissevennene, så vi tror på "fest" etter jul.

På onsdagen hadde vi servering av gløgg og pepperkaker til barna og foresatte.

På juleverkstedet laget de "snømenn".

Dette blir siste ukebrevet i 2019, så jeg vil passe på å takke for et flott år og ønske dere en god jul og godt nyttår!

Alla aktiviteter utom juleverksted har pause til 2020.

Kanutten 3. Og 4.trinn

Alle aktiviteter utgår frem til jul. Neste uke vil det bli lagt ut påmelding til minecraft for 4.trinn for kommende halvår. Det vil gå over 12 ganger og ha oppstart fredag i uke 2.  Det er maks plass til 28. barn og her er det førstemann til mølla. Uken ble avsluttet med KahootQuiz. Ønsker også og takke dere foreldre for at dere er flinke til å gi meg beskjeder på mail. Dette gjør ting lettere for oss i hverdagen.

snømen
snømen2