Nytt på AKS uke 2

aaa

ALLE

Da er vi tilbkae! Håper alle har hatt en fin ferie.

Det vil i tiden framover komme flere nye påmeldinger til aktiviteter.

Fellesmail: Vi vil at dere fremover setter fellesmailen som kopi når dere sender oss e-post som det er viktig at leses samme dag (f.eks. at deres barn blir hentet av noen andre eller skal være med noen hjem). E-postadressen er: AKS.Boler@osloskolen.no

Knerten

Godt nytt år! Håper alle hadde en fin ferie. Det er kaldt ute, husk varmt tøy samt skiftetøy. Det er også viktig at de som ikke har innesko får det på plass.

Det ligger påmelding ute på nettsidene til sjakk og yoga. Flere påmeldinger vil komme neste fredag. Det vil blant annet bli forandring på aktivitetene eventyrstund, musikkstund og turgruppe slik at det blir påmelding til disse aktivitetene.

Rundtomkring

Uken som kommer kjører vi igang med håndball og skogsturer igjen. Det er 2A som skal først ut i skogen. Liste med datoer for hvilken klasse som skal hvilke uker ligger under "aktiviteter" på nettsiden. Det ligger også flere nye påmeldinger ute.

Kanutten

Det ligger påmelding ute på nettsidene til sjakk og kreative hender.

4. klasseklubben

Godt nytt år! Det er kaldt ute, husk varmt tøy samt skiftetøy. Det er også viktig at de som ikke har innesko får det på plass.

Det ligger påmelding ute på nettsidene til sjakk. Fredag 27.1 blir det superfredag, med varm mat, popcorn og saft! Det vil være en biljard- og airhockeyturnering. Følg med for videre informasjon om big-klubb!