Nytt på AKS uke 25

aaa

Felles

Dette er skoleårets siste nyhetsbrev fra AKS! Vi vil takke for et hyggelig år sammen med dere og spesielt barna deres og ser fram mot skoleåret 2017/18. Det blir et spennende år med en ny organisering av AKS, som vi har troen på at blir veldig bra!

Desverre mangler vi fortsatt mange påmeldinger for juni. Husk at man skal si fra selv om man ikke skal være her. Dette for at vi skal kunne legge en bemanning og planlegge turer ut fra hvor mange barn som faktisk skal være her.

link august påmelding

Knerten (1. Trinn)

Det er for tiden litt færre aktiviteter, da skoleåret nærmer seg slutt. De som trosset regnet og møtte opp på sommerfesten fikk se litt av hva vi har holdt på med i år, blant annet musikkgruppen. De viste at de har lært mye, og vi som har fått følge de har sett hvor morsomt de har hatt det med denne aktiviteten. Stor takk til Kenneth og Mihaela for et godt opplegg!

I dag (16. Juni) har vi en liten avslutning for 1.trinn med kake og pølse.

Takk så mye for dette skoleåret og for godt samarbeid.

Riktig god sommer, med hilsen fra alle oss på Knerten!

Rundtomkring (2. Trinn)

Det er litt færre aktiviteter for tiden, da skoleåret nærmer seg slutt. De som var så heldige at de fikk gå litt tidligere fra jobb fikk se sluttproduktet av en av våre aktiviteter, nemlig "teater og dans". Det var en glimrende forestilling som de frammøtte samstemt gav terningkast 6. Stor takk til barna og instruktøren Caroline for flott forestilling og en flott aktivitet. I dag (16.juni) har vi en liten avslutning for 2. klasse med kake og pølse.

Takk for dette skoleåret. Vi gleder oss til å være sammen med barna deres også etter sommeren. Det blir også spennende å få bonusbarn, altså 4. Trinn. Håper dere får en fin sommer!

Sommerhilsen fra alle oss på Rundtomkring!

Kanutten (3. Trinn)

Det begynner å nærme seg skoleslutt og ferie på AKS. Det ligger fortsatt masse klær i gangen i brakkene. Dette flyttes nå over i gangen i bygg C, slik at man kan se gjennom det dersom man savner noe.

Det ligger nå informasjon på nettsidene om omorganisering av AKS som er gjeldende fra 1. august. Jeg skal overta årets 1.trinn fra høsten, men jeg kommer til å være også med 4.klasse på Big-klubb.

Vi har en felles avslutning for alle årets 3.klassinger på mandag, med pølse og kaker.

Vi ønsker alle sammen en god sommerferie.

Kanutten (4. Trinn)

Sommerhilsen og ytterligere informasjon om 4.trinn kommer i eget brev tidlig neste uke.