Nytt på AKS uke 51

aaa

Alle

Det er en del barn som kommer til skolen når det er morgenåpent på AKS(07:30 – 08:15), men ikke kommer inn der morgenåpent foregår og heller ikke krysser seg inn. Det er viktig at dere snakker med barna deres om at dersom de skal på morgenåpent må de gå inn der morgenåpent foregår, hvis ikke har ikke vi oversikt. AKS er inne fra 07:30 til 08:00 og har inspeksjon ute det siste kvarteret før skolestart 08:15.

Tirsdag 19. Desember er det mye mulig baseledere og AKS-leder ikke er tilgjengelig på mail store deler av dagen, da alt inventar på kontoret skal byttes ut. Vi vet ikke hvor lang tid dette vil da, så dersom e-postene deres ikke blir besvart kan dere sende SMS eller ringe oss på 47 90 20 45 (AKS-mobil).