Gjenåpning av Bøler skole

Illustrasjon

Myndighetene har nå bestemt at skolene kan åpnes igjen for alle elever fra 5. - 10. trinn. Det er vi veldig glade for! Vi gleder oss til å møte alle elevene våre igjen!

Utdanningsadministrasjonen i Oslo har bestemt at skolene i Oslo kan åpne for skolestart for 10. trinn fra mandag 11. mai, og at alle elever skal være tilbake senest onsdag 13. mai. Vi på Bøler skole har som mål at vi skal klare å åpne for 10. trinn på mandag 11. mai, og de øvrige trinnene tirsdag 12. eller onsdag 13. mai. Vi trenger noe tid til å organisere skolen tilbake etter at 1. - 4. trinn nå har vært på skolen i 2 uker, og samtidig må vi forberede oss godt til å være trygge på at smittevernstiltak er på plass, både med hensyn til organisering, gruppestørrelser og renhold. Vi vil sende ut en ny skolemelding i morgen fredag 8. mai med nærmere informasjon om oppstarten for 5. - 10. trinn.

For elever og ansatte på 1. - 4. trinn vil fredag 8. og mandag 11. mai følge de samme gruppene og frammøtetider og frammøtesteder som de siste to ukene. Det vil kunne bli endringer fra tirsdag 12. mai.

På skolens hjemmeside er det lagt ut en fellesinformasjon til alle skoler fra Utdanningsadministrasjonen i Oslo. Her kan du finne mer informasjon om du ønsker det.

Vi gleder oss til å få alle på plass igjen. Vi har savnet dere alle sammen!

Ha en flott torsdagskveld!

Morten Sesseng

rektor