Ungt entreprenørskap, en årlig suksess på Bøler skole

ungt 3

I løpet av uka skaper elevene kreative forslag til nye produkter i hverdagen, gjennomfører markedsundersøkelser, beregner produksjonskostnader, og lager prototyper. Siste dag i entreprenørskapsuka presenterer gruppene sine egne produkter. I år ble seks grupper etter grundig evaluering gitt muligheten til å delta i regionsfinalen, som går av stabelen i begynnelsen av april.

Entreprenørskapsuka gjennomføres i samarbeid med organisasjonen «Ungt entreprenørskap» som deltar med kunnskap og ekspertise for å inspirere gruppene. I tillegg er de med i vurderingen av alle de nye kreative idèene og produktene.

Bøler skole deltar hvert år på den regionale entreprenørskapsmessen, og har gjennom årene høstet mange priser. Det satser vi på i år også, resultatene viste oss et svært høyt nivå på årets produkter.